Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η  ακατανόητη  ενέργεια  να σβήσουν τους σταυρούς από τις εκκλησίες της Σαντορίνης, εταιρεία μάρκετινγκ Lidl και οι υπεύθυνοι της ανάμεσα σε εκκλησιαστικούς κύκλους.

Η καταγγελία για το συγκεκριμένο διαφημιστικό έγινε στο Βέλγιο και το δίκτυο Rtl (το οποίο και ανέδειξε το θέμα) επικοινώνησε με τους υπεύθυνους του Lidl. Σε αυτή αναφέρουν πως «ρωτήσαμε εκπρόσωπο των Lidl για το λόγο για τον οποίο αφαιρέθηκε ο σταυρός». Σύμφωνα με το δίκτυο, η απάντηση που έλαβαν ανέφερε «αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα γιατί δεν θέλουμε να αποκλείουμε καμία θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την πολυπολιτισμικότητα και αυτή η αρχή είναι που επεξηγεί το “σχέδιο” πάνω στη συσκευασία».

Να σημειωθεί  βέβαια , πως στην απάντηση της εταιρείας δεν αναφέρεται γιατί επιλέχθηκε μια εκκλησία στο εικαστικό και όχι ένα άλλο, μη θρησκευτικό τοπίο, το οποίο δεν θα προκαλούσε αντιδράσεις και δεν θα χρειαζόταν «μοντάζ».

Ωστόσο ,αμείωτες και συνεχείς ήταν οι αντιδράσεις των καταναλωτών αναγκάζοντας την εταιρεία να εκδώσει ανακοίνωση στην οποία ανέφερε « πρόθεσή μας δεν ήταν να σοκάρουμε, αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στις συσκευασίες μας για να διατηρούμε ουδέτερη στάση απέναντι σε όλες τις θρησκείες και αν αυτό έγινε αντιληπτό διαφορετικά, τότε ζητάμε συγγνώμη σε όσους σοκαρίστηκαν».

Related Posts