ImageHandler.ashxbbbΣτους ψηφοφόρους της τελευταίας στιγμής, που αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα της εκλογικής βάσης, καθώς φτάνει το 19%, στρέφουν σύμφωνα με το «Εθνος», το ενδιαφέρον τους τα κόμματα. Η προσέλκυση αυτού του τμήματος των ψηφοφόρων από τους πολιτικούς αρχηγούς θα κρίνει και το εκλογικό αποτέλεσμα.

Στους ψηφοφόρους της τελευταίας στιγμής, που αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα της εκλογικής βάσης, καθώς φτάνει το 19% (σύμφωνα με την έρευνα της GPO για το Mega), στρέφουν το ενδιαφέρον τους τα κόμματα σε αυτήν την τελευταία προεκλογική εβδομάδα. Από αυτό το 19%, το 11,5% δηλώνει ότι ακόμη δεν έχει αποφασίσει τι θα ψηφίσει, ενώ το υπόλοιπο 7,5% δηλώνει ότι είναι λίγο – καθόλου σίγουρος/η για την επιλογή που έχει ήδη κάνει.

Χαρακτηριστικό της κατάστασης, που παραμένει αν και οι κάλπες απέχουν μόλις λίγα 24ωρα, είναι το γεγονός ότι το 9,5% των ψηφοφόρων δηλώνει, σύμφωνα με την ίδια δημοσκόπηση, ότι θα αποφασίσει το κόμμα που θα επιλέξει την τελευταία ημέρα. Είναι σαφές ότι πολλά, αν όχι όλα, θα παιχθούν τις επόμενες ημέρες, όπου και θα κριθεί όχι μόνο η εκλογική πρωτιά αλλά και το ποσοστό που συγκεντρώνει το πρώτο κόμμα, η διαφορά, αλλά και το ποιος θα καταλάβει την τρίτη θέση και ποιοι δεν θα μπορέσουν να ξεπεράσουν το όριο του 3% για την είσοδό τους στη Βουλή.

Με βάση τα στοιχεία, τα οποία επιβεβαιώνονται και από τις κυλιόμενες έρευνες που έχουν στα χέρια τους οι επιτελείς των κομμάτων, είναι ξεκάθαρο ότι οι πολιτικοί αρχηγοί θα εντείνουν τις προσπάθειές τους με στόχο την προσέλκυση αυτού του τμήματος των ψηφοφόρων, η προσέλευση των οποίων είναι από όλο το πολιτικό φάσμα.

Ο Αντώνης Σαμαράς θα δώσει τη μάχη των μεγάλων συγκεντρώσεων, καθώς αύριο θα μιλήσει στη Θεσσαλονίκη και την Παρασκευή θα «κλείσει» την προεκλογική του καμπάνια με ομιλία στην Αθήνα στην πλατεία Συντάγματος.
Ταυτόχρονα, θα κλιμακωθεί και η διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ, ενώ ο πρωθυπουργός περιμένει πολλά και από τις παρεμβάσεις των προβεβλημένων στελεχών της ΝΔ.

Στη μάχη των ανοιχτών συγκεντρώσεων μπαίνει αυτή την εβδομάδα και ο Αλ. Τσίπρας, ενώ η διαφημιστική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ μεταβάλλεται και ως κεντρικό πρόσωπο θα αναδειχθεί ο αρχηγός του κόμματος. Στρατηγικά θα επιμείνει στη λέξη «ελπίδα», ενώ θα συνεχίσει τα ανοίγματα προς τη λεγόμενη «μεσαία τάξη».

Οι ηγέτες των μικρότερων κομμάτων θα δώσουν τη μάχη της συσπείρωσης των ψηφοφόρων τους και όπως δείχνουν στοιχεία των τελευταίων δημοσκοπήσεων στο ΠΑΣΟΚ φαίνεται ότι υπάρχει ένα τμήμα των πολιτών που επιστρέφει, κάτι που συμβαίνει οριακά και στους ΑΝΕΛ. Το Ποτάμι τέλος διατηρεί τις δυνάμεις του και διεκδικεί με αξιώσεις την τρίτη θέση.